چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

چگونه رنگ آمیزی لاتکس انجام دهیم؟

۳۷۳ بازديد

یکی از مزایای استفاده از رنگ لاتکس، سهولت استفاده آن است. به محض این که آن را از فروشگاه رنگ در شرایط مخلوط باز کنید، رنگ لاتکس آماده است. رنگ جدید لاتکس تازه فقط باید به ندرت برای اکثر برنامه های کاربردی رنگ و رول استفاده شود. تهیه رنگ برای سمپاش های رنگی یا رنگ های لاتکس با رنگ های گوناگون ضروری است که بخاطر تبخیر تا حدودی از بین رفته است. از آنجا که رنگ لاتکس بر پایه آب است، می توان آن را با آب نازک کرد. نازک شدن رنگ لاتکس موفق، نیاز به ارزیابی دقیق دقیق ویسکوزیته رنگ و اضافه کردن مقدار درست آب دارد.

 

Thinning and Stirring Latex Paint

ابزار و لوازم مورد نیاز شما

 

  • رنگ لاتکس
  • دمای آب اتاق
  • فنجان اندازه گیری سیالات
  • پاک کردن قیف
  • رنگ می تواند درب بازکن
  • چوب رنگ زدن چوب
  • مته (اختیاری)
  • پیوست میکسر قدرت برای مته (اختیاری)
  • فنجان ویسکوزیته (اختیاری)
  • سینر مخروطی مشبک (اختیاری)

 

دستورالعمل ها

رنگ آکریلیک کنید

قبل از اینکه رنگ را نازک کنید، نقاشی منزل مسکونی تهران رنگ را به دمای اتاق محیط بین 50 تا 90 درجه فارغ التحصیل کنید. رنگ سرد به آرامی جریان می یابد و نیازی به نازک شدن ندارد. اگر رنگ بیش از حد سرد باشد، ممکن است تصور اشتباه را به وجود آورد که نیاز به نازک شدن دارد.

 

 

قبل از مخلوط کردن رنگ

 

رنگ را به طور کامل مخلوط کنید. اگر رنگ به تازگی در فروشگاه خراب شده است، این مرحله لازم نیست. با گذشت زمان، مواد جامد تمایل به جمع آوری در پایین کان، و ساختن سازگاری واقعی رنگ را دشوار می سازد. چاک اتصال دلبستگی میکسر به مته و رنگ را کاملا مخلوط کنید. برای تست آن، چوب چوب را تکان دهید. اگر چوب در پایین بچرخد، جامد هنوز کاملا از بین نمی رود. در صورتی که این مورد باشد، میکسر قدرت را در کاناله اجرا کنید تا رنگ یکسان باشد، از بالا به پایین.

 

ارزیابی اینکه رنگ نیاز به ریزش دارد

برای رنگ آمیزی کامل، سمپاشهای رنگی نیاز به رنگی دارند که در محدوده خاصی از ویسکوزیته قرار می گیرند. اطلاعات مربوط به این محدوده را برای اسناد رنگ اسپری کنید. برای کالیبراسیون دقیق هنگام استفاده از سمپاش رنگ، در یک فنجان ویسکوزیته کم هزینه سرمایه گذاری کنید. فنجان ویسکوزیته عمدتا یک قیف دراز مدت با یک سوراخ کالیبره شده در پایین است. فنجانهای ویسکوزیته استاندارد صنعتی شامل جام فشرده سازی فدراسیون # 4 و جام ویسکوزیته غوطه وری Zahn است. آموزش نقاشی ساختمان برای یک روش دقیق اما دقیق تر، برای اندازه گیری ویسکوزیته، یک رنگ را با یک فنجان یکبار مصرف تمیز کنید و آن را از طریق یک قیف آشپزخانه ریختید. رنگ نیاز به نازک شدن سوراخ سوراخ را مسدود خواهد کرد و یا به طور کامل تخلیه نخواهد شد و مدت زمان نامحدودی برای تخلیه خواهد داشت.

 

فشار ناخالصی

تکه های رنگ جامد و فیلم هایی که توسعه داده شده است، نمی توانند با آب شدن با آب تثبیت شوند. تکه های بزرگ را با انتهای قلاب یک درب باز کن نقاشی کنید. تکه های باقی مانده و سایر ناخالصی ها را با سینر مخروطی با مش بافته ارزان قیمت حذف کنید.

 

آب را اندازه گیری کنید

برای جدا کردن مقدار درست آب، از یک فنجان مایع اندازه گیری استفاده کنید، نه فنجان اندازه گیری خشک. مقدار آب اضافه شده بر اساس کنترول موجود رنگ و قوام مورد نظر شما متفاوت است. چهار اونس آب تمیز و دمای اتاق به طور کلی یک مقدار خوب برای شروع است؛ شما همیشه می توانید بیشتر به عنوان مورد نیاز اضافه کنید. تولید کنندگان رنگ تمایل دارند مقدار آب اضافه شده را در 8 اونس در هر گالن رنگ لاتکس برای برنامه های کاربردی اسپری. با رنگ نقاشی می توانید مشخصات نقاشی رنگ لاتکس خاص خود را به برچسب یا رنگ آنلاین بدهید.

 

آب را به رنگ مخلوط کنید

به آرامی آب را به رنگ بچرخانید و به آرامی نقاشی ساختمان در تهران رنگ را با چوب رنگ چوب تکان دهید. قبل از استفاده، با فنجان ویسکوزیته یا قیف تست کنید.

 

نکاتی برای کاهش رنگ لاتکس

 

  1. هرگز از محصولات نفتی استفاده نکنید تا رنگ لاتکس بر پایه آب نازک باشد. هر محصول به نام نازک تر رنگ احتمالا یک حلال مبتنی بر نفت است. استن و معدنی ارومیه انواع رنگ کننده است.
  2. اگر می خواهید علامت های قلموی یا غلتکی را از بین ببرید، در نظر بگیرید که یک افزودنی رنگ مانند فلوئورل به جای آب استفاده کنید. برای برنامه های غلتکی و برس، 8 اونس فلوئورول اضافه کنید.
  3. افزودن آب به رنگ، رنگ را رنگ می کند و بنابراین رنگ آن را روشن می کند، بنابراین ممکن است رنگ های بیشتری برای بهبود کیفیت رنگ لازم باشد.
  4. یکی از نشانه هایی که نشان می دهد که رنگ لاتکس آب را از طریق تبخیر از بین می برد، زمانی است که درپوش کانتینر با رنگ است. حتی یک شکاف بین حفره ای بین درب و میله به اندازه کافی اجازه می دهد رنگ رنگ مبتنی بر آب در طول زمان تبخیر شود.

یادمان فکه کجاست ؟

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.