سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

صرفه جویی در هزینه از چاه آب

۴۰۱ بازديد

پس از خواندن مقاله من در مورد راهنمایی صرفه جویی در پول، شما می توانید برای محوطه سازی در یک بودجه استفاده کنید، خواننده، وینسنت Iannelli نوشت که به من بگویید که دیگر صاحبان خانه می تواند برای صرفه جویی در هزینه، در حالی که هنوز چشم انداز خود را سبز حفظ: یعنی آنها می توانند آب خوب.

 

 

این مسئله دسترسی به آب آشامیدنی نیست (اگر چه، مسلما شما هم می توانید آن را داشته باشید). در عوض، این سوال این است که اگر شما در چشم انداز خود آبیاری کنید، آیا باید آب به خوبی حفاری شود تا وابستگی شما به آب عمومی را کاهش دهد؟ این اطلاعاتی است که وینس ارائه داد:

 

Water well amidst desert plants in park.

هزینه حفاری آب چاه

البته این تنها یک نمونه است: بسته به عوامل بسیاری، از جمله جایی که شما زندگی می کنید، هزینه  حفر چاه ارت تهران  متفاوت است. اما وینس گزارش می دهد که برای یک چاه 60 پا و 2 پا به او "حدود 1800 دلار" هزینه می کند.

 

صرفه جویی در هزینه از چاه آب

وینس باید 2.5 هکتار (حدود 1 هکتار از آبپاش ها را پوشش دهد) در املاک خود در تگزاس (ایالات متحده) آب کند و او احساس می کند که هزینه های آب چاه های آبرسانی در بلندمدت ارزش دارد. او می نویسد: «من فکر می کنم که این پول را در صورت حساب های آب در یک سال یا بیشتر جمع خواهم کرد.» در خانه قدیمی من، که در نیم هکتار بود، صورت حساب های آب من در حدود 150 تا 200 دلار در ماه بود تابستان است. آنها اکنون حدود 20 دلار است. "

 

مزیت دیگر: آب چاه خصوصی است

اما مزایای چاه آب های خصوصی فراتر از صرفه جویی در هزینه های خود را در بیل. روش لایروبی چاه فاضلاب حتی اگر شما با خوشحالی پول برای آب شهر برای صرفه جویی در گیاهان تشنه خود در اواسط تابستان گرم صرف می کنید، گاهی اوقات آب صرفه جویی نمی شود. بله، ما در مورد این کمبود آب وحشت زده و ممنوعیت های بعدی در مورد آبیاری غیر ضروری صحبت می کنیم. چه کسی می داند زمانی که دولت شهر شما چاقو را خاموش می کند، چشم انداز خود را حفظ می کند و گیاهانی که در آن رشد می کنند بالا و خشک ؟

 

و در خدمات چاه فاضلاب مورد صرفه جویی در پول، به یاد داشته باشید: اگر گیاهان شما (از جمله چمن در چمن خود) از خشکی می میرند، به جای آن هزینه های خود را به خرج می دهند - فرض کنید شما در مورد بیابان زندگی نمی کنید. داشتن آب خوب (حتی اگر فقط به عنوان یک منبع آبیاری پشتیبان)، شانس زنده ماندن از اواسط کوچک خود را هنگامی که در اثر خشکسالی رخ می دهد بهبود می بخشد.

 

جایگزین

اگر شما از چک کردن دستمزد برای چک کردن درآمد کسب می کنید، و شما نمی توانید هزینه این آب را در این زمان نصب کنید، حتی اگر پول در طولانی مدت صرفه جویی شود؟ یا چیزی که اگر فقط وقت و انرژی برای چنین نصب نداشته باشید؟ جایگزین این است که گیاهان کمتر تشنه را انتخاب کنید. این منابع را بررسی کنید که نمونه های مقاوم در برابر خشکسالی را طبق طبقه بندی (یعنی چند ساله، درختچه ها و غیره) سازماندهی کنید:

 

پادگان دوکوهه کجاست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.