چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

ایده رنگ های آشپزخانه که شما می توانید به راحتی کپی کنید

۳۷۸ بازديد

01

رنگ سبز تیره سبز رنگ

dark green kitchen paint color

هنگامی که پول نقد را برای یک اصلاح کامل کامل نداشته باشید، یک کار جدید نقاشی ساختمان غرب تهران  به آشپزخانه اضافه خواهد شد و نیازی به تعمیر هیچ چیز دیگری نخواهید داشت. اما در اینجا چیزی است که در خانه محلی شما بهبود پیدا کرده است. و این می تواند پیدا کردن بهترین سایه برای فضای آشپزخانه خود را تمرکز ذهن غم انگیز است. پس چگونه انتخاب میکنید؟

 

برای کمک به این که لحظه ای آه لحظه ای ما رنگ های مورد علاقه خود را برای فضاهای پخت و پز به اشتراک می گذاریم. از پالت های خنثی به طرح های رنگی پررنگ در اینجا 26 ایده های رنگی آشپزخانه شما به راحتی می توانید کپی کنید.

 

02

آشپزخانه سبز و صورتی

white kitchen with pink feature wall

آشپزخانه سفید با دیوار ویژگی صورتی

 CaSA Colombo و معماری صربولی

دیوارهای صورتی خیلی دور از انتظار نبودند، معمولا به اتاق خواب بچه ها یا حمام های یکپارچه می رفتند. اما  نقاشی ساختمان مدرسه به لطف افزایش صورتی هزاران ساله، دیوارهای صورتی رنگ در همه جا ظاهر می شوند. یک مثال، دیوار صورتی ماهی قزل آلا در این آشپزخانه سفید اغلب توسط کاسا کلمبو و معماری صربیلی واقع در بارسلونا، اسپانیا است. اما خوشبختی رنگارنگ در آنجا متوقف نمی شود. برای یک لمس کنتراست دوست داشتنی، آنها رنگ سبز سیب شستشو را رنگ کردند.

 

03

رنگ های آشپزخانه ای آبی

blue and white modern kitchen

آشپزخانه مدرن آبی و سفید

 Vidal Design Collaborative

سایه های مختلف آبی در این آشپزخانه سفید توسط Vidal Design Collaborative یک شرکت طراحی و ساختمانی واقع در جنوب کالیفرنیا است. دیوار که حلقه صبحانه را برش می دهد یک سایه رنگی بنام Soft Sky توسط بنجامین مور است. این backsplash کاشی زیبا تکرار رنگ.

 

04

 

آشپزخانه مدرن زرد با دیوارهای رنگ چوب

yellow modern farmhouse kitchen

آشپزخانه مدرن زرد مدرن

 Alys Design

کمپانی های پایین تر رنگ سایه ای به نام Bright Yellow توسط بنجامین مور روشن کردن این آشپزخانه جذاب توسط دو نفره پشت Alys طراحی واقع در Pittsboro، کارولینای شمالی است. رنگ آبی خیره کننده به زیبایی با دیوارهای چوبی رنگی و میز آشپزخانه سفید پلاتین هماهنگ می شود.

 

05

 

آشپزخانه یکپارچه سازی با سیستم عامل با رنگهای رنگ روشن

rainbow country kitchen آلیسون کندلر

آلیسون کندلر، طراح داخلی که در سانتا مونیکا، کالیفرنیا واقع شده است، یک ضربه شگفت انگیز از رنگ های پر رنگ اتاق را به این آشپزخانه یکپارچه می افزاید. درب صفحه نمایش الهام گرفته از نقاشی نقاشی ساختمان تهران شده با وینت یک سایه شاداب از زرد است. کابینت ها یک رنگ خاکستری است که توسط بنجامین مور "Rolling Hill Green" نامیده می شود. درهم و برهم در سمت راست با رنگ گلی پرتقال آشنا شدم.

 

06

قرمز، سفید و آشپزخانه آبی

red, white and blue retro kitchen

آشپزخانه یکپارچه سازی با سیستم عامل قرمز، سفید و آبی

قرمز، سفید و آبی ترکیب رنگ برنده است که با استفاده از کابینت های استاندارد بریتانیا در U.K، یک دوز شفاف از PEP را به این آشپزخانه می بخشد. فضای آشپزی یکپارچهسازی با سیستمعامل دارای کابینت های دوتایی است که یخچال و فریزر رنگی را خنثی می کند. دیوارهای فوقانی و سفید و واضح، یک پرتقال باز و هوایی را تحویل می دهند. کاشی کفهای هندسی یک لمس مدرن است که اتاق را از احساس خستگی مفرط حفظ میکند.

 

07

آشپزخانه خاکستری و سفید

Grayish-Blue-kitchen-cabinets-modern-window

آشپزخانه کابینت-کابین گرم-آبی- پنجره مدرن

 

استیک مک گو، یک شرکت طراحی داخلی مستقر در سالت لیک سیتی، یوتا، بر خلاف یک فضای تازه و سفید در این آشپزخانه مدرن خانه دار، از آشپزخانه پیتون خاکستری استفاده می کند. ما این دسته کوچک موسیقی جاز را دوست داریم چون هم بی طرف و هم شیک است.

 

08

آبی، سبز و آشپزخانه سفید

blue and green kitchen ideasرنگ های سرد و آرام بخش باعث ایجاد آرامش در این آشپزخانه توسط شرکت طراحی استرالیا، طراحی داخلی برت میکان می شود. دیوار سبز خاکستری و کابینت آشپزخانه آبی و سفید دو تایی شخصیت دعوت کننده را به میز میزنند.

 

ویژگی های دوران ظهور - عطر نرگس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.