چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

10 نکته برای استفاده از رنگ گچ

۳۵۶ بازديد

با استفاده از بافت نازک و رنگ های گول زدن، رنگ گچ سبب تغییرات اقلام عادی مانند مبلمان فروشی و نگهداری آن به قطعه های هنری چشمگیر می شود. بوی نامطبوع و به طور طبیعی از VOCs، رنگ گچ شادی است که با آن کار می کند و به احیای اقلام قدیمی یا ایجاد ظاهر جدید تبدیل می شود. رنگ گچ به طور متفاوتی نسبت به رنگ معمولی عمل می کند، زیرا دارای مواد معدنی است که آن را به شستشوی آهک نزدیک تر می کند تا رنگ های لاتکس. آموزش نقاشی ساختمان با زمان بسیار خشک شدن و انتخاب یک پایان موم نهایی، رنگ گچ تمایل به کار تحت مجموعه ای از قوانین خود را دارد. با این نکات، هر چند، شما به راحتی می توانید مبلمان منحصر به فرد طراوت با خیره کننده به نظر می رسد و این پارچ گچ پارچ بافت مخمل مخلوط.

 

 

آسان در کار پیش دبستانی بروید

راهنمای رنگ به طور معمول نیاز به تمیز کردن گسترده و پیش آماده سازی دیگر سطوح قبل از اعمال رنگ را برطرف می کند. شما ممکن است خوشحال باشید که یاد بگیرند که رنگ گچ در چسبیدن به سطوح مشکل بسیار قابل توجه است. بر روی تمام اما بدترین مسائل مربوط به سطح زمین مانند گرانروی سنگین و یا چوب سقوط می توانید از شن و ماسه، تمیز کردن و چسباندن اجتناب کنید.

 

Door With Chalk Paint Finish

استفاده از ضربه های مختلف برس برای اثرات متنوع

خلاقیت با سکته قلم مو رنگ گچ خود را به نظر کاملا متفاوت است. برای تمام تکنیک های سکته، قبل از رفتن به منطقه مجاور یک منطقه محلی را تکمیل کنید. اطمینان حاصل کنید که به سرعت کار کنید

 

 

  • سوراخ سوراخ: برای یک اثر پارچه کتانی، قلم مو را به صورت عمودی بکشید و با سکته مغزی افقی دنبال کنید.
  • پیاده روی: برای ایجاد پیک ها و دره های کم، رنگ را به اندازه ضخیم در یک منطقه کوچک قرار دهید و با آرنج کردن با موها ادامه دهید.
  • Feather: برای یک سطح صاف، رنگ را در یک منطقه کوچک بریزید و به سرعت با سایه های اضافی موازی در بالا پیروی کنید.

 

آزار و اذیت با دقت شنگره

تنش زایی تکنیکی است که توهم سن از روی سطوح چوب را ایجاد می کند. اجتناب از ترساندن تمام زمینه های مبلمان به همان اندازه. در عوض، در مورد مبلمان معتبر ونیز و مناطقی که بیشترین سایش و پاره شدن را دارند، فکر کنید: لبه های 90 درجه، نزدیک دستگیره ها و کشش ها، نقاط بالا و سطوح کار افقی. نقاشی خانه تهران سندبای نقره ای صیقلی مانند # 220 را در اطراف یک بلوک چوب بپوشانید و یا یک بلوک شن و ماسه فوم را خریداری کنید. در هنگام شستن این مناطق، فشار نور را اعمال کنید، زیرا همیشه می توانید به عقب برگردید و مناطق آسیب دیده را با شیب بیشتر تشدید کنید.

 

 

کتهای نازک رنگ گچ را روی سطوح شیب قرار دهید

منافذ باز چوب برای ایده آل برای گرفتن رنگ و کمک به آن را به طور قاطع چوب. آثار براق و براق مانند سنگ ریزه شده، فلز و کاشی سرامیک دارای خلوص منافذ هستند، بنابراین شما باید رنگ گچ را با تکنیک های مختلفی اعمال کنید. پس از رنگ آمیزی گچ با آب، کیسه نازی را به مواد کاغذ بمالید، در تمام جهات مسواک بزنید. اطمینان حاصل کنید که کل سطح پوشش داده شده است. پس از چندین ساعت رنگ خشک، رنگ را در صورت نیاز نازک کنید و یک کت پر نور به سطح اضافه کنید. علامت های قلم مو را به آرامی با بالای قلم مو رنگ کنید.

 

برای یک عمق بزرگتر ایجاد کنید

مبلمان رنگی گچ با عمق چشمگیر در اغلب موارد با تکنیک پراکندگی دو رنگ به دست می آید. بخش های ساینده رنگ تک لایه فقط چوب زیر را نشان می دهد. با این حال، با قرار دادن دو رنگ مختلف و با دقت بخشیدن به بخش های کلیدی لایه رنگ بالا، شما رنگ لایه رنگ پایین تر، نه چوب را افشا می کنید. با استفاده از یک رنگ تیره تر برای لایه پایین، حداکثر عمق را در مقایسه با یک لایه ی سبک تر تولید می کند.

 

موم را برای یک بافت نرم اضافه کنید

رنگ گچ به تنهایی باعث ایجاد یک بافتی می شود که به نام آن درست می شود و گچ و خشک می شود. استفاده از موم رنگ مخصوص گچ محافظت از پایان و به آن احساس راحتی صابون به نظر می رسد. موم را با یک قلم مو یا نقاشی ساختمان مدرن تهران پارچه بدون پارچه استفاده کنید. موم اضافی را با یک پارچه تازه نخی پاک کنید. موم سفید در ظرف ظاهر می شود، اما روشن است، بنابراین نگران ظاهر اولیه آن نباشید.

 

خشک برس برای ترکیب بالا و پایین رنگ

هنگامی که قطعه یک رنگ پایین تر وجود دارد که می خواهید با یک رنگ بالاتری ترکیب کنید، از تکنیک Dry Brush استفاده کنید. نکاتی از موی سر را به رنگ گچ لمس کنید. از رنگ برداشته و قلم مو را دور از قطعه کار قرار دهید تا چند ثانیه طول بکشد تا رنگ گچ به انسجام خشک تر برس برسد. سپس روی سطوح کار بر روی قلم مو کلیک کنید. از آنجا که رنگ گچ نسبتا خشک است، تقریبا غیر ممکن است سطح پایین تر را با رنگ بیش از حد خراب کند.

 

به دست آوردن پایان فوق العاده صاف توسط شلینگ

گرچه رنگ گچ اغلب به شکل بسیار بافتی و هوازدگی مرتبط است، همچنین می تواند در جهت دیگر قرار گیرد و ظاهر براق را برای سطوح مانند درب کابینت تولید کند. مواد معدنی رنگ گچ باعث می شود که ساندویچی آسان شود و این امر برای تولید یک سطح صاف به کار می رود. ابتدا یک کت نازک بر روی مورد با یک قلم مو با کیفیت بالا یا یک فویل کمرنگ یا غلتک رنگ Velor رنگ کنید. شن و ماسه به آسانی با ماسه خوب # 220 ماسه کاغذ. هدف شما این است که از طریق لایه رنگ (مانند روش ترسناک دو رنگی) شستشو نکنید اما سکته قلموی یا تارهای صاف را صاف کنید. برس یا رول بر روی یک کت دوم، سپس ماسه را دوباره به پایان صاف.

 

رنگ گچ به راحتی نازک یا ضخیم شده است

رنگ گچ بر پایه آب است، و آن را آسان به نازک شدن و ضخیم شدن. رنگ گچ را با مقدار کمی آب سرد خنثی کنید. رنگ را با اضافه کردن آب آهسته بکشید. بر خلاف رنگ لاتکس که پوست را هنگامی که رنگ را پوشش می دهد، باز می شود، رنگ گچ چنین خواصی ندارد. این بدان معنی است که شما می توانید آن را به سادگی با ترک درب باز، و سپس تحریک.

 

همه مارک های رنگ گچ سبک را در نظر بگیرید

در سال 1990، آنی اسلان بخشی از رنگ گچ را ایجاد کرد زیرا او به یک رنگ نیاز داشت که بسیار سریع خشک شود. حتی اگر شرکت او تنها محصولی است که محصول Chalk Paint را تولید می کند، دیگر تولید کنندگان رنگ از همان ابتدا محصولات رنگی مشابه گچ ساخته شده اند.

 

  1. نقاشی و موم تزئینی گچبری
  2. رنگ سبک گلی Kilz
  3. نقاشی رنگ Valspar Chalky
  4. رنگ مایع رنگ زرد الیوم Chalked
  5. Chalky Chicks رنگ مبلمان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.